Little J.'s Safari Shirt


Al meer dan een jaar lag dit mooie stofje in de doos met het gedacht « daar ga ik voor Little J. Een kei leuk T-shirtje mee maken”, maar het kwam er niet van.

Tot we onze reis boekten natuurlijk, want je gaat toch niet naar Zuid Afrika zonder “Safari Shirt”. Little J. was in de wolken want dit safari Fonske met korte mouwen ging volgens hem ook de diertjes lokken tijdens de safari.

We verzekerden hem dat we de diertjes zowizo wel zouden zien op safari, want ja die wonen daar nu eenmaal en hop, kindje blij.

Maar uiteraard ging er iets mis.... net toen we op safari gingen besloten de weergoden ons tegen te werken. Zonneschijn en temperaturen van om en bij de 30 graden sloegen om in regen, wolken en een fris windje, dus moest we de T-shirt omruilen voor een – gekochte- versie met lange mouwen en een regenjasje.


 
 

De ochtend van onze safari heb ik wel enkele foto’s kunnen nemen van zijn Fonske, maar helaas hebben we de overige foto’s in België moeten regelen en ook hier was het even wachten op aangename temperaturen en een zonnetje.... Spring, have you finally arrived ???




Patroon: Fons van WensjeSofie
Stof: Stoffenspektakel

Reacties

  1. Het had natuurlijk schoon geweest om dit ook effectief op safari te dragen, maar ik voel ondertussen de zon op mijn snoet schijnen en denk dat het hier ook wel in orde komt, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut. Hij heeft het hier op een zonnige dag ook al aan gehad :-)
      K.

      Verwijderen
  2. Komt goed, en 't is een prachtig short! Ik was tot nu toe nog niet zo overtuigd van dit patroon voor jongens, maar kijk: nu denk ik er toch anders over!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Joke, het is echt een aanrader. Zit zo in elkaar en mega comfy!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts