All green everything

De oudste had een idee in haar hoofd.
Een jurk.
Een jurk met mouwtjes tot "exact hier, Bieke". "Exact hier", dat is tot nét boven de elleboog zo bleek.
Een jurk met mouwtjes tot "exact hier, Bieke" en een zwierrok eraan.
Goed kind, zal ik daar eens werk van maken.
Ik geef toe, ik heb dat veel te lang laten liggen. Uiteindelijk tekende ik ergens in november het patroon eindelijk uit. Stof knippen duurde tot ergens in december. Dan nog een tijd geleden op een zondagvoormiddag stak ik haar jurk in elkaar.
Voor foto's was het dan nog eens wachten tot de juffrouw het kleed eens aanhield zonder erop te smossen ;-) maar het eerste warme weekend in april bleek perfect! En ja zenne. Ik ben fan!




 Het is exact wat ze zocht, en het model staat haar zo schoon. De kleur ook.
Deze Spin Dress van MadeIt Patterns stal haar naam niet... De jurk heeft een superhoog zwiergehalte - wat me eraan doet denken dat ik hierbij echt wel dringend een Play Pants moet maken!
M & M zijn dan wel zusjes, qua kledingstijl vind ik ze helemaal anders.
Grote M. is een stuk klassieker dan haar kleine zus, die wat meer durft op vlak van combineren. Deze M. speelt graag op veilig en kiest vaak dezelfde combinaties uit de kast. Bij deze jurk draagt ze steevast groen. Want groen past bij groen... Zolang het kind gelukkig is en zich goed voelt in wat ze draagt, is't mij allemaal goed.


Now spin it!




Reacties

  1. Mooi!! Ik ben fan van die kleur. En die eerste foto, wat een geweldige en vrolijke vondst om gezichtjes te maskeren. Die copieer ik misschien wel eens...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé Sofie! Dankjewel zeg! Ik vind de kleur ook echt gewéldig!
      Haha ik vond het ook wel geslaagd... De zomer leent zich weer tot meer opties :-D Al blijft het toch moeilijk zenne soms :-) x B.

      Verwijderen
  2. Heel leuke jurk en je wordt met de dag creatiever voor je foto's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé Delphine! Dankjewel! Het goede weer helpt natuurlijk om wat creatiever te kunnen zijn hé! X B.

      Verwijderen
  3. I just love the clean and classic feel of this Spin Dress, it look great.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. This lil chick is 10 now, less is more - except for a twirling factor... :-D Thank you! We love it!

      Verwijderen
  4. Superleuk! Dat heb ik hier ook nog liggen, dat patroon :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hier heeft het ook even gelegen.. De Play pants heb ik tegelijk gekocht en maakte ik nog steeeeds niet. En toen kwam plots de hype en nu loop ik zelfs achter, haha!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts